tirsdag 4. november 2014

Matpakkeinspirasjon

Slik ser lunsjen til min 3-åring ut i dag :
2 halve brødskiver,(han har hjemmelagd syltetøy i kjøleskapet i barnehagen), en halv karbonade i terninger, noen cashewnøtter,rosiner og tørket frukt samt en syltetøysnurr.  Syltetøyet i snurren lagde jeg av rabarbra,aprikos og kanel i sommer. Bakte en haug slike snurrer for en tid tilbake å putta i fryseren. Kjempekjekt å legge i matboksen, den tiner til lunsj :) 
Bruker masse forskjellige små bokser når jeg lager matpakke. Traktormatboksen er fra Blafre som er norsk design :) 3-åringen elsker den!
Jeg har såpass god tid hver morgen at jeg bruker litt ekstra tid på matpakkene til ungene. Jeg synes det er gøy og ungene liker at de får litt variert mat :) Ekte matglede på boks!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar