mandag 10. november 2014

Dagens matpakker

3-åringens Blafre boks:
klementin,4 halve brødskiver,(han har
 hjemmelaget syltetøy i barnehagen),
perletomat,pizzasnurr og gulrot.Han fikk
 med et beger yoghurt i tillegg

9-åringens boks:
gulrot, brødskive med leverpostei,
syltet agurk,perletomat og yoghurt
Jeg har noen små bokser jeg putter forskjellig småtterier i. Den rosa lille boksen var med en Laptop Lunch Box fra Bento. Nettsiden finner du her : laptop lunches . Vi har 2 slike matbokser og jeg liker dem veldig godt. Men etter å ha brukt dem i noen år har jeg en strikk rundt den for jeg er redd de kan åpne seg i sekken da de er blitt noe slitt i lukkingen. Ellers bruker jeg ofte muffinsformer eller cookiebags av plast eller papir som jeg kjøper billig på ebay. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar